Kom i form med bra frukost

Vägen till en mer harmoniskt liv går via munnen. Så här gör du din egen snabblagade yoga-frukost.




Har du något bra tips när det gäller träning och nyttig mat?





1 antonia:

skriven

snygg blogg :)

2 Brunetten Sanna E:

skriven

nej jag brukar bli nervös först när jag nålen sätts på. haha

3 JOANNA:

skriven

sv: härligt, samma här.

sovit bra?:)

4 Nina:

skriven

svar: ojdå, blir det fint då? :)



min helg var toppen!

kramar/nina

5 Brunetten Sanna E:

skriven

jag är allergisk mot tatueringar som inte sitter på handleden. haha



Vad blir det för ngt?

6 antonia:

skriven

sådär vaknade upp imorse och inte mådde så jätte bra. tror jag blrjar bli sjuk.. självdå?

7 Dress Like a Princess:

skriven

Ååh vilken fin blogg

8 JOANNA:

skriven

sv: okejhehe men jobbet är ändå slut snart=) (brukar vara lättare i skolan om man tänker så haha)

9 Cajsa:

skriven

HEJSAN TJEJEN! :D

allt bra?

här är det som toppen.. XD va inte det nyss men det va för att jag var tvungen att kliva upp.. XD hehehe.. :P

Ska på stan med en kompis nu... ska du göra idag då?

xx Cajsa

Kommentera här: