SNART ÄR DET JUL IGEN...


Jag längtar tills jag får pynta där hemma, ljusstakar, tomtar och massa julmys. Älskar du julen precis som jag?







1 Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!:

skriven

det är KANON, hur e det sj? :D

2 Jenny:

skriven

Ja älskar också julen:) Snart är det första advent och då åker julsakerna upp:)

3 Lena:

skriven

Julen är mysig, ibland. Hatar bara snö, slask och att det är kallt!!



Svar: Yes, ropade på dig utanför Ica, du kom ut och gick med något paket (tror jag).

Jag mår bra, trött nu efter jobbet bara.

puss

4 Lena:

skriven

Absolut, det är mysigt fast trist att det alltid ska bli stressigt. Den delen gillar jag inte.



Ha det gott!

5 Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!:

skriven

detsamma! KRAMISAR

6 Jennifer:

skriven

jotack, det är ganska bra. Lite trött nu bara =S. Hur är det själv? kram

7 Nina:

skriven

hihi ja. :) det ska bli spännande att se hur dom ser ut på!



ja, nu när snön är här känner jag stämningen! :D jag vill köpa julgran & baka pepparkakor! hihi. du då?



kram söta!

8 Jenny:

skriven

SV: Ja, mina kissar lägger sig också på elementen och sånt, måste va värmen. Sen kryper dom under täcket på natten och kurar ihop sig till en boll:) Hur gamla är dina katter då?

9 Julia:

skriven

Jadu jag vet inte heller:( men det är ju nästan lika dålit att numera behöver dom som går vidare inte ens vara särskilt bra, bara de har många fans:P

10 jennifer:

skriven

nej det blir så blaskigt då =(. Och jo, jag mår bra. Tråkigt med plugg igen bara =P. kram

11 jennifer:

skriven

ja jag kan tänka mig det, längtar till studenten nu faktiskt! kram

12 Jenny:

skriven

SV: ok, mina är ett år än bara, men lever för fullt här hemma:) Dom heter Tintin och Dixie. När börjar julpyntandet då?:)

13 Lena:

skriven

Sv: Jobbar hela veckan, ska på brandutbildning idag. Så det blir till att ta det lugnt mellan arbetspassen.. ska du göra? Puss

14 Jenny:

skriven

SV: Du får jättegärna lägga till mig på blogglovin me:)

15 Nina:

skriven

åh vad mysigt! :)

du verkar vara pysslig av dig, stämmer det?? :)





kram sötis!

Kommentera här: