I NEED YOUR HELP


BESLUTÅNGEST! Vilken utav dessa två tröjor är snyggast? Som ni ser är dom exakt likadana fast i olika färg. Vilken tycker ni att jag ska önska mig i julklapp?




1 Håkan:

skriven

Den som passar bäst till Jeans!

2 Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!:

skriven

det e kanon tack!

jag jobbar inte fören på fredag nästa gång :)

3 Mimmi:

skriven

vad svårt, båda var snygga men den grå tror jag att jag hade valt iaf :)

Svar: vad trist att bo långt ifrån sina tjejer, så man inte kan träffas så ofta. Men då blir det ju även lite extra kul de gångerna man ses :)

min helg var toppen iaf :)

Allt bra med dig?

4 Lena:

skriven

Brukar alltid välja svart men i detta fallet tyckte jag de grå var läckrare :)



Ha en toppen dag!

5 erika:

skriven

ja dom är dom enda som jag hejar på enormt mycket! mh tråkigt att hon åkte ut! ska på idol live imorgon i sthlm. :p

6 erika:

skriven

ja håller på dom stenhårt! ska till stockholm och se idol live imorgon kväll, ska bli jättekul! :)

ja, hon var så himla duktig och så bra röst. hon förtjänade verkligen att vara kvar tycker jag.

kram

7 Nina:

skriven

jag tycker den svarta :)



jo det är roligt att pyssla, speciellt på vintern :)

puss söta!

8 Malin Lundström:

skriven

det va hurtigt med bakning :O



jag skulle satsa på den svarta med ditt blonda hår :)

9 jennifer:

skriven

haha ja, men fy vilken frisyr det blev xD. Men det är roligt iallafall. Familjen säger att de ska förstora upp den där tills jag tar studenten =P, hoppas verkligen att de inte gör det =). Haft en bra dag då? kram

10 Jenny:

skriven

SV: bsolut i helgen, e ju första advent på sönda:) ja håller på den mörka, den såg jättemysig ut. Vart är tröjorna ifrån:)?

11 Jenny:

skriven

SV: har inte lagt till dig på bloggkoll, men kan göra om du lägger till mig?:)

12 Lena:

skriven

Så har du bestämt dig då? :)



God natt på dig!

13 Kicki:

skriven

tycker helt klart den graa

14 Julia:

skriven

Ja, eller delvis iallafall :/ tyvärr så är nog de flesta program på det sättet;/ önska dig båda!:D

15 Mimmi:

skriven

Godmorgon! :)

svar: ja, de är ju sant. Vi tjejer som går här i samma klass nu och som hålelr ihop kommer säkert också komma längre ifrån varandra efter studenten. Alla har stora planer, utomlands och långt bort i sverige så vi får se hur det blir :)

Ikväll blir det bio med tjejerna, och imorgon ska jag och pojken min på julmarknad och sedan laga middag tillsammans hos mig :) Själv då?

16 Jennifer:

skriven

Den svarta tycker jag!:D

17 Lena:

skriven

Har du köpt tröjan ännu? Ha en toppen dag :)

18 Lena:

skriven

hahaha...ja då får du väl önska båda då fast den gråa är fortfarande läckrast och speciellt om du tänkt ha den till något svart :)

Kommentera här: